Producenci |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Pogromcy duchów. Imperium lodu
producent
|
6.4 | 2024 | |
Pewny kandydat
producent
|
6.2 | 2018 | |
Tully
producent
|
6.6 | 2018 | |
Bez zobowiązań
producent wykonawczy
|
6.8 | 2015-2016 | |
Destrukcja
producent wykonawczy
|
6.4 | 2015 | |
Uwiązani
producent
|
6.2 | 2014 | |
Whiplash
producent wykonawczy
|
7.9 | 2014 | |
Długi, wrześniowy weekend
producent
|
6.7 | 2013 | |
Kobieta na skraju dojrzałości
producent
|
6.3 | 2011 | |
Jeff wraca do domu
producent
|
5.5 | 2011 | |
Uroczystość
producent wykonawczy
|
2010 | ||
W chmurach
producent
|
7.2 | 2009/I | |
Chloe
producent wykonawczy
|
6.2 | 2009 | |
Zabójcze ciało
producent
|
4.6 | 2009 | |
Gliniarz w przedszkolu
kierownik produkcji (asystent)
|
6.0 | 1990 | |
Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Pogromcy duchów. Dziedzictwo
|
6.3 | 2021 | |
Pewny kandydat
|
6.2 | 2018 | |
Tully
|
6.6 | 2018 | |
Bez zobowiązań | 6.8 | 2015-2016 | |
Uwiązani
|
6.2 | 2014 | |
Długi, wrześniowy weekend
|
6.7 | 2013 | |
Kobieta na skraju dojrzałości
|
6.3 | 2011 | |
W chmurach
|
7.2 | 2009/I | |
Biuro | 7.8 | 2007-2008 | |
Juno
|
7.2 | 2007 | |
Dziękujemy za palenie
|
7.3 | 2005 | |
Scenariusz |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Pogromcy duchów. Imperium lodu
|
6.4 | 2024 | |
Pogromcy duchów. Dziedzictwo
|
6.3 | 2021 | |
Pewny kandydat
|
6.2 | 2018 | |
Uwiązani
|
6.2 | 2014 | |
Długi, wrześniowy weekend
|
6.7 | 2013 | |
W chmurach
|
7.2 | 2009/I | |
Dziękujemy za palenie
|
7.3 | 2005 | |
Aktorzy |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Don't You Forget About Me
On sam
|
2009 | ||
Dave
Syn wiceprezydenta
|
6.7 | 1993 | |
Pogromcy duchów II
Chłopiec
|
6.8 | 1989 | |
Bliźniacy
Wnuk Grangera
|
6.3 | 1988 |
Wzrost: 180 cm
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o osobie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tej osoby:
Proszę czekać…
Ciekawe co dalej – Jak na razie jego filmy bardzo przypadają mi do gustu. Dopiero raz obejrzałam "W chmurach", ale jeszcze mam czas. "Juno" i "Dziękujemy za palenie" to cudeńka, szczególnie ten drugi. Polecam zapoznać się z filmami tego Pana. Czekam na kolejne.